Jsem malý, lehký a barevný. Jsem nafukovací a multifunkční. Dá se na mně sedět i ležet. Se mnou se posilují téměř všechny svaly. Jsem levný a vhodný pro každého. Jsem OVERBALL.

S OVERBALLEM KDEKOLIV

Overball je ideální cvičební pomůcka doslova pro každého. Nehraje roli, jestli jste zdatní sportovci, nebo teprve začínáte. Je jedno, jestli sháníte pomůcku na doma, nebo do fitness centra. S Overballem můžete cvičit kdokoliv a kdekoliv.
Tím kdekoliv myslíme opravdu kdekoliv. Overball si můžete vzít do kanceláře nebo si s ním večer sednou do křesla ke knížce. Stačí se na něj posadit a už cvičíte. Měkkým míčem si taky můžete při sezení podložit bedra, což pomáhá zmírnit bolest zad.
overball
Overball je perfektní uvolňovací, protahovací, posilovací a balanční pomůcka. Při cvičení zapojíte svaly, o kterých jste ani nevěděli, že je máte. Posílíte hlavně hluboký stabilizační systém trupu a páteře – to jsou svaly pánevního dna, příčné břišní svaly nebo bránice a svaly v nejhlubší vrstvě kolem páteře. Cvičením zlepšíte držení těla a předejdete bolesti zad a zlepšíte funkci vnitřních orgánů.

OVERBALL NEBUDE LEŽET V KOUTĚ

Jestli si najdete chvilku i na domácí cvičení – žádný problém. Základní cviky zvládne opravdu každý, včetně seniorů a těhotných žen:

Podsazování pánve
Lehněte si na záda na podložku, ruce dejte podél těla a nohy pokrčte. Mezi kolena dejte overball a stiskněte. Zvedejte pánev, dokud není trup rovnoběžný se stehny a zároveň tlačte míček koleny k sobě.
101

102

Kliky s overballem
Jednu dlaň položte na overball, druhou se zapřete o podložku.
klik-1

klik22

Svaly hlavně horní poloviny těla
Posaďte se na podložku, pokrčte kolena a narovnejte záda. Ruce dejte před sebe, zvedněte lokty a sevřete overball. Rukama stlačte míček a povolte.
31

32

Svaly břišní
Lehněte si na záda a overballem si podložte hýždě. Nohy pokrčte v kolenou, začněte přitahovat stehna k břichu a vraťte se kousek zpět. Celou dobu by se chodidla neměla nedotýkat země.
41

42

Svaly hlavně dolní poloviny těla + břišní svaly
Posaďte se na podložku, lehce se zakloňte a jemně pokrčte nohy. Overball sevřete nohama. Zvedněte ruce a balancujte. Zvedněte nohy a jemně stlačte míček.
5

 

ZA OVERBALLEM DO FITKA

Ovevrball samozřejmě nechybí ani v žádném fitness centru. Je to oblíbená pomůcka všech instruktorů. Cviků s míčkem je nepřeberné množství a využívají ho trenéři při hodinách Jógy, cvičení Pilates nebo při rehabilitacích. S pořádně nafouknutým overballem ovšem má problém poradit si i ten největší svalovec. Často se proto využívá i při silových hodinách nebo kruhových trénincích.
overball2