Hluboké svalstvo středem pozornosti

Kdo alespoň okrajově sleduje trendy ve fitness, zaznamenal rozmach funkčního tréninku. Tedy tréninku, který se zaměřuje na funkčnost neboli znovuobnovení pohybů, který začíná právě u hlubokého stabilizačního svalstva.

Pokud se rozhodnete cvičit tělo, máte na výběr ze dvou směrů, cvičit svaly povrchové, takové, které jsou krásné a zajišťují pohyb a pokud budete úspěšní, zvednete i nějaké to kilo navíc. Nebo můžete cvičit svaly hluboké, takové, díky kterým budete správně držet tělo, předejdete bolesti zad a zásadně se Vám zvětší stabilita a koordinace. Úspěchy tohoto druhu cvičení oceníte více vy sami než Vaše okolí, navíc si vytvoříte skvělý základ pro cvičení povrchových svalů.

Pomocí čeho cvičit hluboké svaly?

Možností jak cvičit hluboké svalstvo je nespočet, my se pro dnešek zaměříme na komplexní pomůcku FLOWIN®.

FLOWIN® vznikl jako dokonalejší vývojová větev posilovacího kolečka, pochází ze Švédska a vymysleli ho desetibojaři.

Jak FLOWIN® funguje?

K cvičení potřebujeme tréninkovou desku Flowin® s podložkami (1x knee, 2x hand, 2x foot), které mají speciální třecí povrch. Na desce provádíme takzvané frikční tření ke kterému využíváme váhu vlastního těla. Intenzita cvičení se rovná váze těla krát vyvíjená síla do podložek. Dále si volíme obtížnost cviku dle rozsahu pohybu.

flowin-podlozka

 Proč cvičit právě FLOWIN®?

1. Ideální trénink pro procvičení celého těla.
2. Maximální efektivita.
3. Rychlé jednoduché nastavení tréninku.
4. Výrazné zapojení anaerobního energetického systému

 Cviky na FLOWIN®
 Příklad cviku, kde zapojíme celé tělo s důrazem na zapojení středu těla.
cvik flowin
 Vzpor ležmo, ruce na zemi před deskou FLOWIN® na podložce knee, špičky na podložkách hand na desce. Střídavě přitahovat kolena na úroveň loktů (mezi lokty) a dynamicky střídat nohy. Hýždě a záda jsou stále ve stejné výšce.